FRULLE

Usch, sov alldeles för länge idag! Vaknade inte förän 12 när vovven stod och ylade bakom dörren, så då var det bara att springa ut i regnet! Men nu har jag kommit hem och ska precis sätta mig och äta frukost, kesella med varma blåbär och grönt te! (nyttigt va!?)
Sorry att det inte belv så mycket bloggande igår förresten, var helt slut när jag kom hem från gymnasieskiten så jag somnade, haha?? Nä, men kan ju ta och berätta vad som hände i fredags!? Jo, jag sitter då på bussen på väg till Julia, (precis som jag skrev att jag skulle), men helt plötsligt så börjar jag se suddigt och ber till gud om att inte få migrän, men ni förstår, Gud var väl ledig då, för 20 minuter senare så hade jag lyckats komma hem och låg och sov i min säng och huvut dunkade med illamåendet i halsen. Men det gick över efter ett par timmar och åkte till Julia och tjejerna lite senare på kvällen. Hade jättemysigt, såg på Xfactor och åt hemmagjord pizza med mozzarella, pesto, proscutto, mm!
  Och gymnasieskiten...Juste, den kan jag ju oxå berätta lite om för er som är intresserade: Jo, vi åkte först till skolstaden, vilket kändes jättebra och skitmysigt, det består typ av flera olika skolor och byggnader, fast innom samma område, man fick karta på det och allt, typ som ett litet college! Tror att jag ska gå där, vad jag än väljer för linje. Efter det så åkte vi och kollade in procivitas, bara för kul skull!
Ahja nu är väl mitt te iskallt, så ska värma det igen och sen sätta mig framför tvn. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0