IT´S GETTING STARTED

YUP! Nu är det igång igen...No labbrapport-tills imorron, So inlämnings skit som jag inte förstår ett skit av -Tills imorron, Matteprov-imorron. Engelska-onsdag, och sen har jag säkert många fler läxor som jag redan glömt bort!
USCH!
Jag och Julia stannade gick tidigt till skolan idag eftersom vi skulle träna på The A Team  och Somebody That I Used To Know om vi ska spela och sjunga till, och sen baseras terminsbetyget i musik på det! Och uppspelet har vi nästa vecka, så gissa ifall vi är stressade?? Stannade efter skolan med, så kom inte hem förän vid halv fyra och nu måste jag först och främst greja so-skiten, usch! Usch-Usch-Usch.....(dessutom så har jag nyss börjat med min "Grönt te-diet" som går ut på att förutom att äta lunch och kvällsmat, så äter jag bara grönt te- Ännu ett försök att smala ner mig till Thailand...Jag hatar grönt te, ÄNNU ETT UUUUUSCH!
  jaja, ska sluta göra er på dåligt humör för att mitt liv bara består av plugg. Hör av mig när jag är på bättre humör, KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0