ONSDAG 28 NOVEMBER 2012

Hejsan! Äntligen har jag fått fixa designen, vad tycks? Fick hjälp av en jättegullig tjej som säljer designs och fotografier, mm! Jätteduktigt är hon på det dessutom! Ni kan ju kika in hennes blogg om ni har lust www.fiffiz.com !
  Ahja, annars så är det rätt skönt med onsdag, det är typ min favoritdag på hela veckan, hälften av veckan gått, bara två dagar kvar till fredag, och gud vad skönt det ska bli! Sen så ska jag oxå hälsa grattis till Alicia! "Grattis på deeeeej!"
Hade förresten ett Hemkunskaps"prov" idag! Vi skulle laga en lunch för 4 personer som läraren sen skulle provsmaka och elever äta! Jag var såklart med Julia och det gick faktiskt jättebra! Vi gjorde Wallenbergare med potatis och muskot-mos/puré, med lingonsylt och ärtor till. Och sen gjorde vi gino (blåbär+hallon+banan+vit choklad-In i ugnen-Serveras med Vaniljglass- KLART=skitgott!) Medans alla andra gjorde lax och pasta! haha, våran lärare kallade oss för "gruppen som ska ha rika män i framtiden!"
 Sen så får ni oxå ursäkta mig för hur seg bloggen är just nu, känner mig lite inspirationslös? Antar att det handlar lite om att jag inte har någonting att fota med i min vardag liksom, eftersom jag inte fått min iphone än! Juste det har jag ju inte berättat, för er som inte vet så var det tydligen nästa vecka vi skulle hämta ut den, suck! Men jag får den nog på fredag, hoppas jag!
Nu ska jag nog ta en dusch eller bara gå och lägga mig direkt. Känner att jag är på väg att somna vilken sekund som helst, hehe! PUSS på er mina vackra underbara läsare, Ni är fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0