SLUTET PÅ MIN LIVS KÄRLEK

ÅH SHIT I HELVETETS FUCKING JÄVLA JÄKLARS UNDERBARA FILM! (RÄCKER DET SOM RESUMÉ?)
Hela twilight-sagan är verkligen helt fantastisk! Utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag storgrät genom halva filmen, sen när jag fick reda på att det ändån blev ett lyckligt slut, då blev jag så lycklig så jag grät ännu mer. Biosalongen måste ha trott att min mamma dött eller något, herregud som jag grät! Och sen grät jag dubbelt så mycket i slutfinalen då man fick en tillbakablick genom historiens gång och då insåg man att det var slutet... Fyfan vad vacker den är!
   Japp, nä men ni fattar alltså att jag tyckte filmen var bra, hehe. Annars då? Jo, vi hade det jättetrevligt hela kvällen, först donken, sen bio, sen Mezo, sen donken igen. Haha, förstår inte att vi kan äta så mycket. Efter allt så gick jag, Julia och Linda till solariet, och sen hem till mig. Men nu har de åkt hem och jag vill bara lägga mig och mysa i soffan! HOPPAS NI HAFT EN 3VLIG LÖRDAGSKVÄLL, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0