TISDAG 20 NOVEMBER 2012

*GÄÄÄSP*
Gud vad trött jag blev nu helt plötsligt..Klockan är ju bara 20.30??...Antar att jag är uttråkad, tvn står på 2an, går tydligen någon dokumentär om metaller och har varit för lat för att sträcka mig efter fjärrkontrollen och byta, hah!? Men jag får väl byta nu, somnar ju mitt i spänningen när berättarrösten talar om hur koppar framställdes av vikingarna, OOh vad intressant. Nä nu får jag byta...3an...GÖTA KANAL!  mycket bättre, haha finns det inget att se på idag?
Ahja, så fort jag blir klar här ska jag in i duschen och sen kasta mig i säng, så att jag kommer upp i tid imorgonbitti för en gångs skull! GONATT MINA UNDERBARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0