YESTERDAY

Hejsan och godmorgon på er! Sitter och myser på balkongen med min kära linda och en kopp kaffe (ätit slut på pankakorna).
Igår så åkte jag som sagt hem till hanna för lite firande av hennes födelsedag tillsammans med släkt och vänner! Vid tio-tiden så tog vi min cykel och balanserade oss bort, tre stycken på samma cykel, hem till mig där vi plockade på oss lite filtar och annat gott sen cyklade vi ner till stranden där vi spenderade kvällen tillsammans med lite andra människor, samt tusen hackande tänder! (Fy sjutton vad kallt det var!) Efter det så cyklade vi hem och lämnade hanna (stannade vid en pizzeria som mot alla ods hade öppet kl 12 på natten och åt lite innan vi cyklade hem) och sen somande vi!
HOPPAS NI HAFT EN HÄRLIG HELG, Imorgon väntar skolan och nationellt i Engelska...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0