TORSDAG 11 APRIL 2013

Hej Hopp!
Haft en bra dag? Har varit på ovanligt bra humör idag trots det dåliga vädret, varit positiv nästintill hela dagen, överraskar mig själv! Skippade gympan eftersom jag fortfarande inte är fullt frisk från min korta 1-dags sjukdom och tog igen lite plugg, kändes riktigt bra efteråt! God mat (=ätbar), bild som sista lektion med fika, bra dag helt enkelt!
Nja förutom ett litet missöde som förstörde min dag totalt...Låt oss bara säga att jag hatar min katt ... som har en förtjusning i att tugga sönder mina hörlurar... Tror detta var det 6e paret jag köpt!? Jävla kattfan.

Bilden var tagen i morse, glad, naiv och ovetande om vilken jävelskap som väntade då jag kom hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0