ÄNNU LITE MER MAT OCH UTSIKT

Åh härliga sommarlov, vi ses nästa år!
 
Nu undrar ni säkert hur det gick med gymnasiet? Första dagen av min framtid och allt det där? Första dagen var sjukt nervös och jag vet ärligt talat inte hur jag känner inför det hela än, vi har inte haft vår första teaterlektion än, så då vet man ju inte så mycket om det hela än, enda saken jag säkert vet är att det här kommer vara så sjukt mycket annorlunda än det jag varit med om innan, på så många olika nivåer!
 
Höll på att dö medans jag skrev detta inlägg med matbilden framför mig hela tiden! Så hungrig att jag tror jag dör! Varför jag inte tar något att äta? Jag fastar, yep! Tisdag och torsdag fastar jag, en ny diet jag testar! Kuuuuul! 
Nu ska jag hoppa in i duschen! PUSS

Kommentarer
Postat av: fridawiman

ÅH vad mysigt!

2013-08-22 @ 21:51:40
URL: http://fridawiman.se
Postat av: Lina

alltså ärligt talat, din diet kanske inte är en toppendiet precis. och varför gör du det ens? du har en sjukt snygg kropp som den är, du kanske vill gå ner de 7 extra kilona du lagt på dig under sommaren. men kom igen, tror inte det är så vettigt att komma på en egen diet där man fastar. och sen när du slutar med din ''fasta'' så kommer du få tillbaka de 7 kilona som du sedan tappat.
träna istället, snälla.

Svar: Hej Lina! Jag uppskattar din komplimang men ärligt talat så har du inte sett min kropp, mina lår eller min rumpa! Jag kände att jag var tvungen att göra något åt det, och träning har aldrig varit min grej, så sen när jag hörde om 5.2 dieten (Sök på google) så bestämde jag mig för att prova den, eftersom den handar om att kroppen inte får fett medans man fastar så kroppen tar av det överflödiga fettet som sitter på kropppen, på så sätt förlorar man vikt!Självklart får du ha en åsikt om det hela, du får gärna tycka det är dumt osv men tycker inte du ska råda mig igenom saker du inte vet något om eller hört något om. Jag kan försäkra dej om att det inte är något jag hittat på, det var senast ett reportage på nyheterna igår om den "nya revolutionerande dieten", som sagt: Sök på gooogle på 5.2 dieten. :)
Clara Andersson

2013-09-05 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0