???

Den här tiden nu, mellan sommarn och hösten, är nog den svåraste tiden att klä sig! Eller ännu värre, att shoppa! Hade tänkt jag skulle köpa mig något fint och användbart nu till skolstarten, men vad? Höstplagg så som en snygg jacka eller ett par boots känns på tok för tidigt, nej jag har inte gett upp hoppet om värmen än helt!
Samtidigt så kan man inte heller köpa sig en fin liten sommarblåsa eller ett par nya loafers (det är snart dags att plocka undan sådant)
Så vad är det för användbart man kan köpa sig denna tiden om året då? Jag tror jag ska satsa på lite färg! En snygg neon-färgad väska eller varför inte de serisa MJ-öronhängena jag så länge suktat efter?
En snygg neonfärgad väska?
Eller varför inte de där serisa  MJ öronhängena jag så länge suktat efter?
 Eller nej, nu vet jag! leopard-vans! Supersnyggt och användbart!

Jag får se vad det blir, är otroligt motiverad och längtansfull till höstplagg konstigt nog! Stora halsdukar, biffiga väskor och gråa färger! Det låter bra i teorin eller hur? Men när hösten väl är här står jag där i min jobbigt långa halsduk och sin klumpiga väska och fryser häcken av mig, samma som varje år haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0