FREDAGSMYS

Revbenspjäll, avocado sallad och hemmagjord bea! Samt lite färskpressad lemonad!
Såhär spenderar jag min eftermiddag! Myser med Solo och augusti-listan på repeat, för en sista gång innan september slår till! Ny musik, ny temperatur och nya färger! Hösten är på väg!
 
Så obeskrivligt skönt var det att sluta tidigt idag, struntade i skollunchen så kom hem redan 11.30 och nu ska jag bara njuta av regnet utanför och gräva ner mig under täcket till en bra film, i ett par timmar! Sen ska tjejerna droppa in efter hand, så ska vi till ner till stan sen och käka! Åh silken härlig fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låter som en himla bra fredag !

2013-08-30 @ 15:25:30
URL: http://wanderlustes.blogg.se/
Postat av: Johanna A

Åh, jag längtar till höstens trender!

Svar: Åhh jag med!!
Clara Andersson

2013-08-31 @ 07:59:02
URL: http://johannaalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0