MARC JACOBS HJÄLPREDA

Alla andra köper märkesväskor, jag får nöja mig med en nyckelring! Vem vill vara mainstream anyways?

Ligger just nu hemma i min säng och kollar in det senaste på spotify! Var så länge sen jag lyssnade på något annat än Håkan, efter konserten blev jag liksom helt fast men ska försöka utöka min smak lite framöver! Katy Perry kanske, haha? Ett himla stort hopp ifrån håkan men konstigt nog så gillar jag henne också!
 
Nämde jag att jag är sjuk idag? Japp, kände obehaget i halsen igår efter skolan så gick och la mig direkt efter rundan på stan med linda och Julia! Vaknde sedan inte förräns 19-tiden och kände mig ännu värre! Då var det väl klart att jag antagligen inte skulle till skolan idag, och mycket riktigt vaknar jag upp idag värre än någonsin! Tråkigt såhär i början av skolan och allt men vad gör man? Får göra det bästa av situationen, mamma har handlat hem både det senaste numret av Solo och det mesta i matväg!
 
Måste erkänna att jag tyckte det var rätt skönt att bli sjuk nu, riktigt, riktigt skönt faktikst!
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg!

Svar: Tack så mycket!
Clara Andersson

2013-08-28 @ 07:32:05
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: L.

sv: tack så jättemycket! och ja, håkans konserter är riktigt magiska!

2013-08-28 @ 19:24:43
URL: http://enlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0