MATMARKNADEN, SOMMARENS HÖJDPUNKT

En utav sommarens härligaste och utan tvekan goaste dagar! Underbart god mat och bästaste vännerna, hur kan de bli bättre?
 

Annars då? En snabb liten catch upp mitt i alla sommarbilder! Imorgon är dagen vi alla väntat på, imorgon börjar vi gymnasiet! Vet fortfarande inte hur jag känner inför det hela! Just nu känner jag mig bara sjukt posetiv och förväntansfull, men fortfarande inte nervös? 
 
Förutom att vi blir förstaårs elever imorgon så börjar mitt nyttoliv också imorgon! Kan skriva mer om det en annan dag men det räcker väl med att skriva att jag gått upp sju kilo på ett år! Nu får det fan vara nog! Nu kör vi på alla plan! Skolan, hälsan, kläder, bloggen! Imorgon kommer jag också återgå till mitt forna bloggande, lite text och lite bilder! blivit på tok för lite skrivande under sommarn och känner att varje gång jag börjar skriva så rycker det av skrivtiks, och jag kan inte sluta! 
Allting blir så nytt imorgon! Kalla mig överdramatisk eller whatever!
Imorgon är första dagen av resten av vår framtid! Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: william

gud vad gott:D

2013-08-19 @ 09:34:56
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Anonym

du har ju växt också, inte konstigt du har gått upp. du har även tränat lite, och muskler väger mer än fett... så 7 kg är ingenting. lycka till med nyttolivet ;)

Svar: kan slå vad om att något av de 7 kilona inte består av muskler eller växten!;) Du ser ju hur många matinlägg det blivit på min blogg under sommarn, där har du svaret!;)
Clara Andersson

2013-08-20 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0