TANKAR

Börjar känna mig mer och mer hemma i nya lägenheten och i mitt nya rum! Mina kläder är upppackade och har endast ett par kartonger med grejor kvar! Trivs riktigt bra faktiskt, och skönt att slippa pendla nu när skolan börjar! Och juste skolan... Hur många dagar är det kvar nu? 3-4 dagar. Om 3-4 dagar börjar vi gymnasiet, det har äntligen börjat smälta in! Jag känner mig dock inte nervös, inte så förväntansfull heller! Sanningen är att jag mer än gärna skulle tackat ja till en månads sommarlov till, men så blir det inte! På måndag är det dags, då börjar jag teater estet på nicolai-skolan, vilket jag äntligen vågat erkänna för mig själv och för andra människor!
 
  Tills dess så kommer bloggen funka så som den gjort resten av sommarn! Bilder efter hand och lite text emellanåt! Sommarn är för kort för tidschema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0