WHITE LACE

Åh jag bara älskar det här nattlinnet från H&M! Tycker det är så otroligt fint och vackert! Funderar djupt på att köpa det och sen sy om det, lägga till ett lager och förlänga och sedan använda som klänning! 

Åh slutade halv fem idag, har bara legat och slappat i soffan, ätit lite (idag skippade jag fastan) och myst! Men nu måste jag ta tag i lite stuff. Har b.la en svenska uppsats som jag måste få klart, reda upp mina anteckningar från idag och såklart matteläxan, hur nu det ska gå till! jag är verkligen urkass på matte!
Ser fram emot en ny dag imorgon, fredag och kort dag i skolan, slutar redan halv 12! Efter det ska jag ut och käka med mina favorittjejer och sen på lördag ska jag och Johanna servera på min kusins 30 års fest!
Hörs imorgon! PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0