2A ADVENT

Bilder från i söndags hos min käraste Johanna!

Ja, tänk att det bara är knappt 2 veckor kvar nu! Hoppas verkligen på en vit jul, snälla snö, kom tillbaks innan julafton!
 
På tal om jul så har jag varkligen haft en julig dag! Åkte till mormor efter skolan och bakade lussebullar! Seriöst det godaste som finns! Lätt det bästa med Julen!
 
Förutom dethär så har jag sjukt mycket plugg just nu! Får skylla mig själv för att jag skjutit upp det! Naturkunskapsprov imorgon och svenska argumenterande tal tills på fredag! Och nämde jag att jag inte börjat med talet än? Haha, detta är ett skämt alltså! Får råplugga imorgon, efter en vända på stan dvs, en av mina 2hand - favvisar ska slå igen, halva priset på allt där inne! Hur kan jag stå emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0