DRESSCODE

 
Nästa klädsel: Nyår! Vad ska man ha på sig egentligen? En sak är säker och det är att jag inte tänker lägga någon förmögenhetn på en nyårsklänning alltså! Därför har jag hittat tre stycken outfits alternativ som jag tycker passar utmärkt! Har ni samma problem så blir detta kanske lite nyttigt för er med!
 
1. En svart klänning, om man inte har en hemma så går man bara lite smifigt till H&M och fyndar en för 99kr som jag sedan matchar upp med läppstift, klackar och fräcka smycken! 
2. En tisha och svarta jeans/skinnbrallor, vilket alla har i garderoben tror jag, tillsammans med ett klatchigt halsband, glittrig paljettväska eller liknande, med andra ord en gratis outfit!
3. En paljettklänning, vilket man lätt kan hitta under 300 nu på rean! Matchas med lättare smycken och färger.
 
Hmmm, ja har ju några dagar på mig att bestämma men sen är det dags!
 
Annandag jul idag, och mellandagsreans premiär! Sitter just nu och käkar frukost och kletar på lite mascara, ska strax dra på mig jackan och bege mig mot Väla för att möta upp lite brudar ifrån klassen! Ska bli trevligt att träffa dom! Ska dock försöka spara lite money, ska nog till Copenhagen med Julia nån dag och shoppa lite så då kan det ju vara nra ifall plånkan inte gapar tom liksom!
Okej, nu måste jag dra! Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0