FASHION UPDATE; DECEMBER

December alltså! Jul, kyla och  förhoppningsvis snööö! Nu när ljuset och färgerna av alla dekorationer börjar dyka upp vill jag hellre satsa på mer diskreta färger! Pasteller och nyanser av vitt passar mig alldeles utmärkt!
 
Till att börja med så släpps snart Olsens tredje kollektion, vilken även den går i pastellfärger och mjuka blandade material, min smak precis! Trots inte det finns inte supermånga plagg jag fallit för. Ett par jeans och en skjorta som jag fastnat för bara! (har tjuvkikat på hemsidan, arrest me please!)
 
Vantar! Ja till tumvantar! Varmare och snyggare enligt min åsikt!
 
Vad sägs om lite extra julklappar? Lagom nu till jul har Nelly en tävling, gör din önskelista med hjälp av Nellys sortiment och, med lite tur, få den levererad! Blir det bättre? Knappast?
Tävla härhttp://nelly.com/se/vinn-din-egen-%C3%B6nskelista-campaign-1340/
 
Briiiiiillz, såklart! Sjukt snyggt till den stora kragen eller halsduken! Satsa på något som sticker ut! En häftig form kanske, eller min personliga favvis, genomskinliga bågar! SÅ SNYGGT!
 
I SAY ; Fortsätt med polo!
 
Och sen kommer vi till den vanliga problematiken; Dunjacka! Det går bara inte längre med kappan! Jag måste hitta en jacka! Varm, snygg och mysig! Inte det lättaste enligt mig! Återkommer mer angående det....
 
BOYFRIENDJEANS! VILL HAAA! Vad är mer perfekt i december, då man annars fryser häcken av sig! Under jeansen får man nämligen plats med tights! Hur perfekt? Dessa kommer ifrån Olsens for bikbok!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0