INHALE

Hej guys! Måndag igen alltså, men måndag betyder också färre dagar kvar tills julafton! Skulle vilja säga att jag känner mig så nostalgisk medans jag drömmer om julgran och klappar, men ärligt talat så har jag knappt några julkänslor...  alls! Håller väl på att växa upp, tråkigt nog!
 
Dock så längtar jag till jullovet. Hur mycket jag än älskar min klass så ska det bli skönt att slippa stressen ett tag! Men jag kan inte koppla av än, inte! Terminsprov i matte på torsdag och engelska redovisning på fredag! Usch och fyy!
 
Ska nu vila lite, innan jag drar på mig mina dojor och springer ner till gymmet! Känner mig fett duktig som skriver den meningen, numer som en van gymmare! NU KÖR VI! 
PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0