LA DOLCE VITA

Mammas hemkomstpresent från tyskland. Min favorit; choklad! Dock så har jag redan smygätit lite av den som ni ser, hehe!

Hello folks! Silken härlig dag det varit idag! Började med regn och blåst men solen tog över under dagen! Och nu håller även den på att gå ner! Cyklade bort till mormor då vi slutat, dålig idé! Glömde att cykelfanet gått sönder ... Eller nåt? Trög som fan är den och hela stan glor när den dessutom skriker (typ, låter som det) var tredje sekund. Får lämna in den på lagning eller nåt. Men mysigt var det hos mormor!
 
Förutom det har det väl varit lite kaos idag. Ingenting jag vill gå in på här men jaja! Man får försöka ignorera sånt som man inte kan påverka och försöka så gott man kan så länge man kan påverka.
 
Jag tänkte dra ner en sväng på gymmet nu tror jag, efter att jag satt på tvätten. Aa, det måste jag! Inte varit där sen i onsdags! hörs senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0