MÅNDAG 9 DECEMBER 2013

Tjenis p***s! Då var det måndag igen, usch! Var så otroligt otaggad på plugg i morse, men efter ett tag i skolan kändes det ändån helt okej! Belönade mig själv med en fika-dejt efter skolan med Hannabanna, perfekt en tråkig måndag för att vrida upp mitt humör! ♥
Efter pannkakorna tog vi en runda på stan, strosade bara runt och kollade i butiker! Fick med mig en neon-topp från H&M som jag kan ta och visa er imorgon! ÅH ÄLSKAR NEON, perfekt när som helst! 
 
Efter ett tag blev vi dock hungriga igen och köpte chips haha...
Nu har jag precis kommit hem och mina ben är helt slut! Hungrig som fan är jag också, igen, haha! tror jag ska börja laga mat! om jag hittar nåt gott annars får jag svälta! Hööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0