MIN HELG

Eftersom uppdateringen varit kass de senaste tre dagarna så får jag uppdatera er i efterhand! Julia sov hos mig i torsdags, käkade Max med mys och massa skitsnack! På fredagen var det julavslutning, och efter det fika med ett par brudar från klassen! Sen mötte jag upp Julia igen så drog vi hem till henne och fikade igen! Fredagskvällen spenderade jag hos Johanna med god mat och mycket prat! Idag har jag varit på väla och fixat ihop det sista i julklappsväg! Stressig men mysig dag... Dygn.. Två dygn! Jaja, här har ni i alla fall ett par utvalda bilder från mina 
Min underbara klass på julavslutningen! Uppspel på våran första pjäs tillsammans! 

Johanna och evve!
Julias mj armband som jag förhandlat till mig mot min päls under juldagarna!
Där rök alla besparingar! Hatar julen (inte sant)
Sammanfattningsvis en händelserik och cozy helg! Min lördagskväll spenderas hemma, fylld av städning, diskning och julklappsinslagning då min kära mor kommer hem imorgon efter två veckor i Thailand! Brun som en pepparkaka kommer hon va, pfft!
Nu ska jag blanda i lite pesto i min pasta och sen slå mig ner framför en bra film! 

Vi hörs imorgon underbara och fina människor där ute! Hoppas ni alla har det bra, var och vem ni än är! (Förutom om ni är en pedofil)
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0