SOMEWERE DOWNTOWN

Åh så skönt med fredag! Det är inte ofta jag verkligen känner så men efter denna hektiska vecka kunde det inte kommit mer välbehövligt, och fan vad jag ska njuta! Ska strax ner till stan och möta upp Johanna på en Kaffe, sen ska vi dra ned oss Julia bort till bion och kolla HG-filmen (och ja, jag har glömt vad den heter, märks det att jag inte är ett superfan eller? haha) Efter det hem till Johanna och sova! 
 
Så nu ska jag alltså bege mig ut i stormen! Helt kaos så fort man går utanför dörren asså! Hoppas att det lugnat ner sig tills imorgon!
 
Okej guys, ni får ha en awesome fredagskväll, så hör vi när jag är tillbaks på hemmaplan igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0