SÖNDAG 29 DEC 2013

 
Tjena! Inte allt för händelserik dag idag, varit nere på stan igen, sen varit uppe hos mormor och fikat med Mamma! Har så otroligt ont i ryggen idag så ska försöka fjäska till mig en massage av mor min!
 
Förutom detta så är det så otroligt skönt att slippa söndagsångesten idag! Men snart är det slut på det roliga, en knapp väcka kvar, sen sätter det fart igen! Men samtidigt som det tråkiga närmar sig, så närmar sig också det roliga, min födelsedag med andra ord! Om tio dagar, mer exakt! Sen är jag 16, tillsammans med resten av alla mina vänner!
 
Nu har hon gett med sig, Yay! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: haha jaa! :D

2013-12-30 @ 19:41:39
URL: http://ellenskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0