THROUGH CHAOS AS IT SWIRLS, IT´S US AGAINST THE WORLD

Photo By Me & Edit by Me, Model; Johanna

Tjena! Vad tycker ni om bilderna ovan? Riktigt inne på det där med geometri, gillar det starkt i bilder! 
 
Nya Beatsen på öronen, iskall cola och tända ljus framför laptopen! Behövs efter en dag som denna! Sprungit runt på Väla hela dagen, usch, inte roligt alls faktiskt! För det första var det så otroligt mycket folk (surprise ha?), och för det andra så hade jag otrolig huvudverk (ingen bra combo) och mitt i detta så går mina skor sönder! Hela jäkla slan gick av, klacken liksom! silken jäkla kvalité! Har alltså med andra ord gått runt barfota på Väla hela dan, med skorna i en påse! Kännt mig mycket... Fri? Rebellisk? "Fuck Aina"-liksom!
 
Och med detta klagoinlägget går jag och lägger mig, imorgon kommer godingen på da pictures hit så ska vi lucnha och byta julklapparna! Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0