TVÅTUSENFUCKINGTRETTON

Jaa, 2013 herregud! Det har hänt så mycket under detta året, till skillnad från 2012. Allt möjligt! Har ingen aning om hur jag ska kunna sammanfatta allt i ett inlägg men det ska jag i alla fall försöka göra, för min, bloggens och tillbakablickarnas skull!
Hur började mitt 2013 egentligen? Juste, haha, någonstans bland molnen i Asien! Där skålade vi in det nya året på flyget hem ifrån Thailand! Väl hemma åkte jag inte äns hem om, ahha! Med resväskan i handen hoppade jag på nästa buss mot Jonstorp och mötte upp mina kära vänner! Hur pallade jag haha? Efter 15 timmars resa var jag piggare än dom var haha! Så startade mitt år!
Snö finns med i bildarkivet, till skillnad från detta året!
Jag och Hanna växte varandra närmare medans vi... gjorde vad fan det nu vad vi gjorde haha? Byggde kojor?
Sen var det dags för min födelsedag! Gav fjortisåren bakom mig ocg blev en rikitig 15åring! Dags att cykla utan cykelhjälm! Dessa bilderna fick då pryda min blogg
Outfit-bilderna satte fart ... tror både jag och min fotograf Johanna kan säga att vi utecklats otroligt mcyket under det senaste året. Haha, modella för 15åriga clara = Kolla klockan som en badass
Men snön smälte och varmare blev det! I mars var det dags för 9ornas Berlin-Polen-resa! Fyyy vad kul vi hade det!
 Och sen inte så kul ... Såklart
Utan tvekan det hemskaste och mest äckliga jag någonsin uppfleft! Också det jag är mest stolt över att jag uppleft! Den intressantaste resan jag någonsin varit på, så otroligt glad att jag fick möjligheten!
 
Nästa resa på schemat var en andra resa till Polen, denna gången med roligare saker på schemat! Tillsammans med mina underbara bästa vänner hade jag den bästa och roligaste resan i mitt liv! Kan titta tillbaka på bilderna från denna resa tusen gånger, alltid lika roligt! Jäklar så kul vi hade det!
Väl hemma i sverige gick det då mot varmare tider våren kom, med blommor och sol, härliga sista stunder på jonstorpskolan, med massor av härliga och underbara ögonblick!
Spexfotot
Foto: SpeX SpeX !
 Skolbalen
 Klassdag
Skolavslutning:
Klassfesten därefter:
Och sen kom sommaren! Och sommaren var också otroligt bra, men skulle kunna bli bättre! Nästa år vill jag resa och se något annat än lilla skåne, men tills dess var denna sommaren alldeles perfekt!
Sen var det dags för skolstart, sjukt spänt i början! Men nu kunde jag inte varit nöjdare med min fina klass! Eller jaa, lite mer testeron skulle vi behöva, men fuck it! WE ARE POWERFULL WOMEN, and Måns and Kevin!
Vi hoppar denna terminen lite grann som pretty much varit perfekt! Förutom ett "litet" missöde! Min kära, underbara, älskade vovve dog i cancer! Otroligt hemskt har det varit, och är! Gråter fortfarande men trots det har det varit en bra jul! Och nu är det alltså nyår, nytt år efter ett långt och härligt år!
 
 
Mina förväntningar på 2014 är ännu högre än 2013! Detta året ska jag uppleva saker, och inte säga nej så jäkla mycket! Jag ska va självsäker, ta an mer utmaningar och sluta vara så jäkla feg! Nu kör vi Clara! Detta ska bli ett år att minnas! Jag ska också bli bättre på att inte skjuta upp saker, ta tag i dom direkt! Och sen har vi träningen! Till sommaren ska vi ha drömkroppen, Clara! 2014, det ska vi gör till ett bra år! Folk där ute,  nu kickar vi igång året med ett jäkla brak och dunder! SKÅL
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Härliga bilder :D

Svar: Åh tusen tack:)
Clara Andersson

2013-12-31 @ 13:26:29
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0