COWBOY

 Är just nu på jakt efter nya boots då de jag köpte för ett par veckor sen var på tok för svåra att gå i för mig som såg ut som bambi när jag stapplade runt på gatorna, och dessutom jäkligt obekväma!
Har därför börjat klicka runt efter ett par nya och har totalt fallit för cowboy-trenden, den är ju perfekt för oss klumpfotade eftersom cowboy-modellen är en av de få skorna där klacken kan vara skamligt låg, utan att det ser fjöntigt ut (enligt mig)!
Ska nog sikta in mig på ett par svarta om jag hittar nu när jag är ute, passar perfekt till det mesta, nu på vintern!
Bruna ska jag definitivt ha till våren/sommarn! Passar perfekt till jeansshortsen och blommiga toppen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0