FRIDAY 15 FEBURARI 2013

Hejsan! (Godaste som finns: Frödinge jordgubbs och vaniljpaj!)
Iiiiih, känner lyckoruset i kroppen, äntligen lov! Som jag längtat! Har nog inte fått ett så välbehävligt lov i hela mitt liv, jag ska sova, vila och sova lite till! Och såklart umgås med mina kära vänner nu när hela nästa vecka spenderas utanför skolans väggar, SÅ SKÖNT! Måste dock klämma in lite plugg här och där...Jäkla No!
 
Idag efter att jag grejat No-provet i skolan (YES!) och suttit på alla andra ointressanta lektioner så gick jag, Johanna och Hanna till affären och handlade med oss lite godsaker hem till Johanna, där har jag alltså spenderat min eftermiddag!
Ikväll ska jag bara vara hemma, sätta på en bra film och trycka i mig lite mat framför filmen mednas jag ligger nerbäddad under duntäcket i min säng, Å så mysigt, behöver det idag känner jag!
KISSES
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0