HAPPY <3´S DAY

Glad alla hjärtans dag på er Finisar! Haft en bra dag? Det har jag, eller i alla fall så bra man kan ha på "forever alone-dagen"! Men jag nöjer mig med underbar familj och de bästa vännerna som finns i hela världen! Vem behöver en älskling i vilket fall som helst?...Sånt är överskattat (såklart så kommer det också från en singel)...
Ska strax hoppa in i duschen tror jag och sen så ska faktiskt min kära vän Hanna komma hit och sova här, ska följa med till våran skola, på tal om skola så har jag även terminsprov imorgon i Kemi, Usch! Så länge jag undviker effet så blir jag nöjd och lycklig!
PUSS PÅ ER, singlar och relationshipsfreaks världen över!

Kommentarer
Postat av: linnea törnebrink

åh vad fin du är!!

Svar: aw, tack så mycket! Desamma!!
Clara Andersson

2013-02-15 @ 08:06:35
URL: http://linneaannaenglis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0