LÄR KÄNNA MIG

  • Jag är extremt blyg när jag träffar nya människor!
  • Jag är extremt oblyg när jag är med människor jag känner!
  • Jag har en enorm svaghet för skate-killar
  • ...Och även för CheeseCrunches
  • Jag är extremt mogen för min ålder.
  • Skojade bara på förra, jag är den mest omogna personen jag känner.
  • Jag är extremt rädd för framtiden!
  • ...Och för ormar
  • Jag ska reacha mina dreams och bli skådespelare, ni ska få se!
  • Jag blandar engelska och svenska när jag pratar, vilket låter extremt fult!
  • Jag avskyr ärtsoppa, klöks bara jag tänker på det...
  • När jag är på bra humör är jag oftast snäll...
  • När jag är på dåligt humör är jag inte snäll...
  • Jag är kär!
  • Killen jag är kär i börjar på A och slutar på N!
  • Killen jag är kär dansar extremt bra!
  • Killen jag är kär i var med på meldifestivalen och vi fann varann vid första ögonkastet mot tvn!
  • Min personlighet är som sagt extremt omogen...
  • Men såhär framställer jag mig själv genom tekniken...
  • Men såhär ser jag ut egentligen!
  • Och det bästa av allt är att mina kompisar ändån står ut med mig, kan man ha bättre kompisar?
  • Jag älskar mina kompisar mest av allt!
  • Och min mamma!
  • Slutligen:  Jag är addicted to: My phone, att blogga, min tv, cheesecrunches, spotify, shopping, att äta!

Hoppas att den annars så seriösa bilden av mig inte blivit allt för krossad av den nya! KISSES TO U ALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0