SHINING BRIGHTER THAN SUNSHINE

Ååh, måste erkänna att hur mycket jag än uppskattar vintern och snön så är jag jäkligt trött på kylan nu! Trött på snön, kylan och den färglösa naturen. Trött på jeans, stickad tröja och halsduk! Blev aldelles för bortskämd med värme över julen, antar jag! Men det går i alla fall åt rätt håll, sommarn är på väg och det är jag jäkligt lycklig över, så att ajg har något att se fram emot!
På tal om det så ska också kampen om min drömkropp gå i uppfyllelse innan sommarn, har dock gett upp det där med att gå på dieter, har märkt att jag älskar mat alldeles för mycket för att utsätta mig så hårt. Men ska däremot börja träna, gymma osv! Inte mycket ajg vill ändra på, bara få allt lite fastare och mer slimt! Ska troligen iväg mot gymmet ikväll tillsammans med Julia! BIKINI 2013, HERE I AM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0