STYLE BY GINATRICOT

Har ingen aning om vad som hänt med ginatricot, ett bombnedslag av underbara kläder har tydligen hamnat i deras annars så tråkiga och mainstreamde butiker (om du frågar mig och min stil?) Verkligen kul att de satsar på något annat än wannabe-märkeskläder som sedan halva sveriges ungdomar springer runt i (missförstå mig rätt, det är jättefina kläder, älskar verkligen allt, synd bara att hela sverige ska se likadana ut, därför är jag glad att de satsar på nya annorlunda och olika utstickande plagg) Vi snackar, Galaxy-mönster, vågat klippta skjortor, knallfärger i allt ifrån jeans, läppstift till underkläder, stentvättade, blekta jeans och väskor med attityd!
Gissa var jag shoppar till våren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0