THE BIG UNIVERSE

Är rätt så trött på alla jordfärger och allt vad vintern innebär, känner för något annorlunda! Älskar denhär tjocktröjan från Ginatricot av alla ställen, liknar modekungens och topshops stil, älskar deras kläder!
 
Ingen aning om vad som händer en måndag som denna...Linda har nyss åkt hem efter att ha sovit här i natt och jag och Mami har planerat att hitta på något idag då hon faktiskt tagit ledigt, kanske luncha någonstans eller gå på stan...Fast om jag ska vara riktigt ärlig är jag inte det minsta lilla sugen på att dra på mig jeans och skinnjackan och ge mig ut och frysa ihjäl i kylan! Vill bara ligga kvar här under duntäcket i min morgonrock med en kopp kaffe och se på min kära Gossip Girl!
Hoppas ni får en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0