TORSDAG 7 FEBURARI 2013

Hejsan, sitter och äter lite kvällsmat och myser framför tvn! Har inte haft för mig så värst mycket idag, borde ha förberett mig inför nationella provet i svenska-uppsatsskrivning, som vi har imorgon, men jag bestämde mig för att strunta i det och lämna allt åt ödet - "det går som det går"...orkar helt enklet inte ägna mer av min energi åt att skaka av nervositet, haha!

Börjar förövrigt bli jäkligt trött på att pressa ner mina högar av ägodelar i små tygkassar som jag springer omkring med i snöovädret! Känner för något nytt, stort, och svart! Älskar denna Bagen från Modekungen men är värd något mer än vad som ryms i min plånbok, just nu! Ska försöka sikta in mig på något liknande!

Har dessutom hämtat ut ett paket idag, som jag väntat på ett bra tag! Är överlycklig över innehållet, och vad det var får ni se imorgon! Sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0