WINTER TIMES

 
 
Tankar just nu: Nationella, Auswizch-resan (1 månad kvar!), Vårmodet, Gymnaseivalen (knappt två veckor kvar!), kompisarna, killar, vad man ska ha på mig då man åker till Auswizch, gymkort, penga-bekymret. Flytten, hur mycket jag hatar kylan, hur mycket jag älskar kylan, hur mycket jag avskyr sverige, hur mycket jag älskar sverige! IK-resan till Sopot, skolbalen, skolavslutingen, lärarmiddgen, vad jag ska ha på mig på alla dessa tillställningar! Sommaren, resor, sommarlov, gymnasiestarten, början på mitt nya liv, och avslutningen på mitt gamla. Hur mycket jag vill lämna, hur mycket jag vill stanna, vad kommer hända?
 
Trots alla tankar och allt som finns att tänka på och komma ihåg, så njuter jag! Njuter av de sista månaderna jag har kvar här för jag vet att när de är över, så kommer jag aldrig komma tillbaks.
-Sorgligt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0