FLOWER POWER

New jacket from saturdays shopping-trip, Ginatricot´s sale 49:-
 
Usch, ärligt talat så har jag haft en riktig skit-dag idag! För det första så missade jag bussen i morse (några minuter efter att jag precis skrivit om min lugna fina morgon här på min blogg... ironiskt, eller hur?). Men jag gick hem, lugnt och sansat och väntade på nästa buss som gick (en timme senare). Väl i skolan så väntade matten som första lektion, usch! Efter det så gick allting utför... Lunchen var äcklig, håret var äckligt, outfiten var äcklig, huvudverken var äcklig! äckligt va!?
Men alldeles strax så börjar mitt favvis-program! Top Model Sverige! IIiih! Ser fram emot en liten humör-höjning!
 
Puss på er och gonatt, hoppas att ni överleft måndagen bättre än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0