FUCK, ITS MONDAY TOMORROW

Hejsan, det är rätt segt nu i och med att datorn laggar...det får ni stå ut med! Sjukt segt med söndag idag och sjukt hemskt att veta att nationella väntar på en på tisdag, försöker att tänka på det så lite som möjligt och låtsas att det bara är som vilket litet sketet test som helst..(trots att det kommer avgöra hela min framtid). Helgen har jag som vanligt spenderat med mina kompisar. Fredagen i min lägenhet, med go mat och prat med Johanna, Julia och Hanna! Frukost på kakboden på lördagen och sen seg hela dagen och mys med Hanna och Julia på lördagskvällen! Idag har vi varit och åkt lite skridskor i det fina vädret...
Hoppas ni haft det bra och har tålamod tills datorn laggat klart och jag kan återgå till bloggandet! Puss och Kram
/Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0