I´M BACK AND READY TO IMPRESS FOR SUCSESS

Hej mina underbara babes! Hoppas ni haft en bra jul och bra start på 2013, det har jag även fast ni inte hört så värst mycket av mig! Under min välförtjänta lilla bloggispaus (Har inte tagit en enda officiell paus sen min blogg startades så det förtjänade jag) så har jag tagit mig tid åt lite comeback med mina underbara vänner, har saknat dom så otroligt mycket. Sen jag kom hem har det inte gått en dag utan att vi träffats!
  Dagen efter nyår så landade planet vid 09 i Köpenhamn, därefter så åkte jag direkt till tjejerna och fick krama dom lite. Vi alla var överäns om att det kändes så overkligt att se varandra så man var liksom lite paff där ett tag. Men nu är vi tillbaks till de gamla "lov-rutinerna"...Pizza, Väla, Äventyrsbad, shopping, EspressoHouse och filmkväll är lite av det vi hunnit med dessa dagarna.
Idag var vi i Ängelholm och lunchade på en mysig resturang och sen kunde vi bara inte motstå en latte på vårat gamla hederliga Espresso House! Var så mysigt att gå omkring med min vaniljlatte i kylan (dum som jag var så kastade jag på mig min superduper-varma millitärjacka i morse, ibland är jag bara SÅ SMART!) Men snygg är den i alla fall! Köpte den i Bankok för dryga 100 lappen! Strass på axlarna och fickorna!
  
Jag har verkligen saknat bloggandet men är nu tillbaka med tonvis av inspiration och bilder att visa er och massor att berätta om min resa! Kolla in senare så ska ni få höra allt. Puss och Kram mina små barn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0