LAST DAY OF FREEDOME

 
FUCK.
Imorgon börjar helvetet igen. Gud vad jag önskar att vi bara hade en vecka lov till! Bara en, det skulle göra så sjukt mycket skillnad för mitt humör! Men jag antar att det är så det är i livet, så det är bara att bita ihop och aktivera klockan på 06.00 igen.
  Kom nyss hem från Jojje, har har varit där idag med Julia och bara myst, lagat mat, osv!
Annars så är jag smått förbannad på blogg.se eftersom jag igår, satte mig ner och skrev inlägget "THAILAND 2012" för andra gången (första gången hade det raderats, trots att jag sparat det) när jag skrivit klart det för andra gången så satte jag det på tidsinställt till 3 timmar senare! Kommer det upp 3 timmar senare, Nej såklart inte!? Har det sparats i utkast? Nej såklart inte!
Skulle gärna vilja vara en såndär motivationsblogg som gör en på bra humör mitt i sitt eget skit, men jag orkar bara inte! Så puss på er, vi hörs när jag är på bättre humör, när nu det händer?..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0