ONSDAG 23 JANUARI 2013

Ååh vad jag är trött idag, det är helt sjukt! Somnade när jag kom hem från skolan och sov tills 18-tiden då jag kände ångesten över skolböckerna som låg framför mig på soffbordet. Fick ta tag i lite plugg och nu är det avklarat!
   Nationella provet i matte som vi hade idag gick faktiskt helt ok! Trodde jag gick till skolan idag och väntade på min egen undergång (F I MATTE) men tror nog att det skulle kunna stå ett E som betyg till sommarn!
 Nu ska jag bara ta en dusch och sen återgå till min älskade hobby! GÄSPGÄSP!
   Pussiluss på er!
Sen ville jag bara tillägga en liten bild på mitt och Hannas boende under förra helgen! -En hemmabyggd mysig koja i vardagsrummet! Japp, känner att vi håller på att växa upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0