SUNDAY 6 JANUARI 2013

Igårkväll blev inte mycket annorlunda från dagen. Julia ringde mig vid 19-tiden och mitt i samtalet så fick vi för oss att jag skulle kasta mig iväg mot bussen som gick om fem minuter och åka hem till henne! Så lördagskvällen spenderades på Julias Place tilsammans med datorn uppkopplad på Swefilmers hemsida, där låg vi större delen av natten och halvsov, haha!
  Dagen har väl inte varit så värst mycket annorlunda den heller, segat runt hos julia, ätit lussebullar och tittat på film...Skönt ibland att bara strunta i allt annat liksom, på tal om allt annat..
Jag fyller år på onsdag! 15 år...Vad ska man önska sig? Som vanligt så är jag ute i sista sekunden, och har inte äns påbörjat min önskelista!? ÅÅh, vad tråkigt om det blir ännu en "mammas påhitt-födelsedag" som helt enkelt går ut på en massa presenter som mami improviserat ihop och som jag, dagen efter får gå och byta...
DON´T WORRY, BE HAPPY, får köra lite på det mottot nu, jag ska försöka se det posetiva, trots att skolan börjar om en dag, GREAT!
Söta Julia...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0