TISDAG 8 JANUARI 2013

Tjena bloggen! Skoldagen var visst inte så hemsk som jag förväntat mig. Hade syslöjd den första lektionen så det var ju rätt mysigt! Fick dessutom köttbullar till lunch vilket gjorde det möjligt att genomlida de sista lektionerna utan att svälta ihjäl. När jag kom hem fick jag trä på mig min jacka och mammas ursnygga ecco-skor samt min pälsbolls-mössa och dra ut med hunden i kylan!
  Det är helt sjukt så fort tiden går nu, alltså! Vad hände med sommarn, haha? Känns som om vi cyklade runt i shorts för en månad sen, trots allt som hänt och så mycket vi hunnit med...Men nej, det är klart januari då jag fyller år imorgon! Redan 15 år (trots att jag är lite efter). 15 år, byxmyndig, redbullmyndig och cykelhjälmsmyndig! ÅÅh, vad jag längtar tills jag får cykla utan cykelhjälm!!!!!!!
-You´re young. So shut up, and enjoy life-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0