TODAY I DON´T FEEL LIKE DOING ANYTHING

*GÄSP! Idag har jag bara en riktig segodag. Bara segar runt och myser i pyjamasen med senaste numret av Solo och såklart min favvis-bulle från Gräddbullerian!
  Ikväll så var det planerat att tjejerna skulle komma hit så skulle vi fira julafton och ge varandra julklappar, äta julmat osv, eftersom vi inte firat det än. Men tyvärr så verkar allting gå emot de planerna. För det första så har jag blivit av med deras julklappar!? I onsdags när jag varit på Väla och inhandlat dom så glömmer jag såklart kassen på bussen! Har ringt till skånetrafikens hittegodsavdelning 5 gånger de senaste dagarna, men av någon anledning så är det bara stängt hela tiden, fastän de ska ha öppet! Börjar tro att de satt varningssignal på mitt nummer eller nåt. De är väl trötta på att jag ringer stup i kvarten om mina bort-tappade saker, haha! Först min Jofama, sen min halsduk och nu detta! jag måste verkligan bli bättre på sånt här!
  Och för det andra så har min kära mamma blivtít sjuk så det passar nog bättre om jag springer och köper blåbärsoppa och lagar soppa till henne ikväll!
 Men nu måste jag äta nånting, har varit för slö för att resa mig ur sängen, hehe!
Puss på er, hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0