WHEN THE WEEKEND COMES TO AN END

Oj, shit! Var det redan söndag? Jaja, blev väl inte så värst mycket bloggande denna helgen...Precis som alla andra helger?
I fredags så var jag bara med Linda, Hanna och Julia och mös framför bl.a. Hide And Seek, vi skrek halsen av oss, haha!
På lördagen vaknade vi inte föräns vid 12-13-tiden! Låg kvar i sängen tills 19-tiden då vi fick vårt ryck och kastade oss mot bussen in till Helsingborg och käkade lite mysig kvällsmat på med mina finisar Hanna och Linda!

Efter kvällen åkte vi hem till mig och såklart skulle Hide And Seek visas på tv då! Kunde inte precis somna. Idag gick vi upp liknade tid som dagen innan och åt!
Haha, inte konstigt att helgen gått fort..jag har ju sovit bort hela!?
Men nu på kvällen så var faktiskt släkten här, så fick jag fira min födelsedag i efterskott med lite tårta.
Nu måste jag sova, igen! Haha! Puss på er, hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0