BACK TO BUISSNESS

Hejsan! Och helt plötsligt hade det gått en vecka sen senast! Eller nästan i alla fall, vad hände egentligen? Aa, som ni vet så händer det inte så mycket i mitt liv just nu! Jag packar, packar och packar! Mindre än två veckor kvar nu, sen flyttar vi till storstaden, typ haha!
 
I veckan så har jag i alla fall umgåts med min mamma, på tok för mycket! Vi båda två är otroligt trötta på varandra nu! I torsdags så slutade det med att vi började bråka på bussen och när vi gick av så stod vi där och skrek åt varandra! Det hela slutade i att hon slog till mig, lite nätt på armen! Jag gav igen med en ordentlig knytnäve haha! Är inte familjelivet härligt? Jag har fått nog av det nu i alla fall!
 
Därför är vi båda nu glada att min kära vänner är på väg hem! Hanna och Linda kommer imorgon och Johanna kom hem ikväll! Längtar efter att få träffa dom, mina tjejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0