FOLLOWING THE SUN

 
 
 Då var det alltså måndag igen dårå! Gud vad tiden går fort, mer än halva sommarn har redan gått och det gör verkligen ont i mig när jag skriver det, fyfan alltså! Nu till helgen är det redan Helsingborgsfestivalen och samtidigt flytten! Vet inte riktigt hur jag känner inför det än, blandade känslor antar jag!
 
I helgen så var jag mestadels med min borttappade och eftersakande Julia, det var länge sen jag umgicks på riktigt med den tjejen, henne tycker vi om eller hur bloggen? Vi var bland annat nere vid havet, köpte med oss mat och bara njöt av en utav sveriges vackraste kvällar! På söndagen solade vi och njöt ännu mer, och toppade det hela med ett bio-besök. Känn ingen sorg blev det och ironiskt nog så grät jag mest genom hela filmen! Håkan Hellström, jag älskar dej och din musik något otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0