"MIN TIDIGASTE MORGON UNDER HELA SOMMARN" kl 09:30

Godmorgon!
 Fy för vad trött jag är idag, mamma väckte mig för drygt tio minuter sen och jag kan knappt hålla ögonen öppna, seriöst! Får hoppas att jag piggnar till snart annars så får jag väl sova i bilen eller nåt!
 
Vi ska nämligen ut på lite utflykt! Jag, mamma, min moster och mormor! vi brukar annars hyra en stuga i glimminge varje sommar under en vecka, men eftersom jag inte känner att jag blev lite väl uttråkad förra året så betämde vi oss för att inte åka i år, men vi saknar känslan så mycket så ska vi alltså ut och besöka glimminge ändån, kanske ligga på stranden lite om vädret tillåter? Vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0