PHOTOS F.R.O.M. THE WEEKEND

Vilken helg alltså! Har haft grymt roligt och sen inte fullt så roligt, men det hör väl till!? Krängt mat på marknaden, dansat med mina tjejer, träffat boysen från gamla klassen, umgåts med Julia och Johan, solat, njutit, stekt, badat, värmt sig framför elden, umgåts med härliga människor, kommit hem klockan 5 med taxi (??Dont ask), njutit av Sveriges väl efterlängtade värme, solat lite till och käkat med Julias familj (utan Julia?)
 
Nu är jag hemma och en vecka av mamma-och-Clara-tid väntar! Mamma har ledigt från jobb och vi ska tydligen hitta på saker hela veckan, ber till gud att Julia ska kunna dra med mig härifrån någon av dagarna! Jaja, nu ska jag laga lite kvällsmat, hörs sen! PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0