STORSTADSTJEJEN UPPDATERAR

Tjenatjenare bloggen! Det var en faslig tid sen sist och har massor att berätta om och tusentals bilder att visa er, får ta en sak i taget helt enkelt!

Som ni ser på rubriken så har jag alltså numera bosatt mig i stora storstaden Helsingborg! I fredags närmare bestämt var dagen då jag lämnade lilla Höganäs! Har haft ett helvete med flytten samtidigt som man tvingade iväg sig till Helsingborgsfestivalen som ägde rum under samma dagar, mest för att det hör till sommarn! Vissa av de tre dagarna var roliga, andra inte så roliga men vad gör det om 100 år?

Än så länge har jag ingen riktig internetuppkoppling till laptopen eller liknande, tror det kommer igång om ett par dagar! Vi hörs då! KRAM


Kommentarer
Postat av: Clara

jag stordiggar din blogg men du måste bli bättre på att uppdatera!😁

Svar: Haha, tack men skyll inte på mig, skyll på tekniken:D
Clara Andersson

2013-08-03 @ 16:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0