WISHLIST #JULY

  1. En nyyyy BH, åh är så trött på mina gamla tråkiga! Vill ha en vit, underbar bakelse-grej! Typ som denna, från H&M!
  2. Nytt iphone-skal! Leoprint? 
  3. En stråhatt, så läckert till så mycket!
  4. H&M - Pyjamas-shorts (eller träningsshorts hehe??)
  5. Virkade shorts!!!!
  6. Pyjamasbyxan!
  7. Nya lite roligare trosor, älskar ginatricots kollektion av printade underkläder! Dessa trosorna består av baksida i färgglad spets, och framsida av snygga prints!
  8. NY SVART KAVAJ! Passar till allt, året runt!
  9. mysig stickad tröja, åh vill ha!
Ska ut till väla imorgon med Mami och försöka inhandla lite, kommer sluta med att jag kommer hem med saker jag inte alls skulle ha och inget av det jag skulle ha, men jaja blir man lycklig av det så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0