GT

Kolla vad jag hittade på Ginatricots lilla websida, ursnygg till höstens alla fester, 199:- Vilket kap!
 
Godmorgon världen, solen skiner, termometern står på 22+ och det vankas en underbar dag, fy vad härligt! Bättra på solbrännan lite grann, äta lite gott och träffa lite trevliga människor. Hade egentligen tänkt klämma in en långprommis med vovvis också men eftersom mina fötter strejkar så går inte det!
 
  Jag börjar verkligen känna mig som min mamma när jag varje morgon står där varje morgon och fixar med mina ortopediska sulor som tydligen ska hjälpa...Yeah Right! Dessutom får jag ont imagen så fort jag äter något och därefter väntas en timmes magkramper. Jag svettas som en gris när det blir det minsta lilla varmare, fräscht va? Jag har också märkt (efter en händelse i veckan) att jag inte längre klarar av saker som snurrar, illlamående och en kvälls huvudverk blir effekten. Alla dessa saker som jag stört mig på hos vuxna i åratal, drabbar nu mig! Frågan är...Börjar jag bli vuxen?
 
Nu ska jag dricka oboy och leta upp en nostalgi-film för att motverka vuxen-heten. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0